Intrebari frecvente


parallax background

Salut!

In primul rând, vrem sa iți spunem ca există o serie de beneficii in a avea o remapare cu adevarăt profesională la ADMTECH.ro

• Companie de Chip Tuning locală, specializată in soluții software de tipul “ tailor made”, noi “croim” ,in mod individual, fiecare adaptare, nevoilor tale.

• Intreaga suită software pentru ChipTuning, este dezvoltată “in house” , incepând de la diagnoză , parametrizare, calibrare si implementare. ( noi nu copiem si scriem software facut de altii, pe masină, noi suntem programatorii ! )

• Cum ne asigurăm ca livrăm cele mai bune rezultate? Experienţa de peste 8 ani in domeniu, acompaniată de propriul nostru stand de testare dynamometric ( dyno ), pentru revizuirea și rafinarea soluţilor software dezvoltate.

• Și pentru că nu toate echipamenele de testare dinamometrică ( dyno ) oferă acelaș nivel de acurateţe, performanţă, repetabilitate a testării si calitate, noi, " Another Dimension Technology" , nu facem compromisuri , drept urmare, utilizăm un stand dinamometric ( dyno ) de ultimă generaţie , produs de una dintre cele mai prestigioase companii din domeniu, SportDevices , acest model de echipament fiind momentan, UNIC in Europa de Est !!!

Să aruncăm o privire mai atentă la modul în care putem îmbunătăți performanța mașinii tale :

In urma fiecărei remapari ADMTECH.ro vei beneficia de urmatoarele avantaje :
- Putere și cuplu crescute
- Răspuns îmbunătățit la accelerație
- Livrare mai lină de putere, eliminând punctele plate acolo unde este posibil
- ADMTECH.ro poate efectua remapări și actualizări de software pentru multe motoare moderne pe benzină (turbo și non-turbo) și turbo-diesel.

Mașini Turbo Diesel
- Mai mult cuplu și mai multă putere
- Răspuns îmbunătățit la accelerație
- Livrare mai lină și îmbunătățită a puterii
- Îmbunătățiri ale economiei de combustibil, cu valori de 5% până la 10% .

Mașini Turbo-Benzină
- Mai multă putere
- Mai mult cuplu
- Răspuns îmbunătățit la accelerație
- Livrare mai lină și îmbunătățită a puterii
- Curba de putere îmbunătățită

Motorizari pe benzina, Non-Turbo.
- Cu până la 10% mai multă putere și cuplu
- Răspuns îmbunătățit la accelerație.

Dorești să afli cum putem crește puterea mașinii tale? Iţi punem la dispozitie catalogul nostru online de tuning - Catalog Tuning

parallax background

Tuning-ul prin optimizarea soft-ului ECU ( Stage 1), va avea vreun impact negativ asupra vietii motorului?
Nu, durata vietii motorului nu va scadea, deoarece optimizarea soft-ului ECU se face pornind de la soft-ul original al motorului si in parametrii admisi de producator. Modificarile facute se incadreaza in tolerantele cerute de fabricantul pieselor componente ale motorului. Se poate face si o modificare de soft care sa depaseasca tolerantele date de producator, dar acesta nu este indicata pentru autoturismele care se exploateaza zilnic. Recomandam o utilizare intr-un mod responsabil si o intretinere corecta a autoturismelor(consumabile schimbate la timp).

Dupa chiptuning ( Stage 1), va creste consumul?
Nu. In general, cei care cauta crestere de putere nu sunt tentati sa mearga la consum, ci la performante. Astfel, se pot obtine performante mai ridicate dupa realizarea chiptuning-ului, consumul fiind acelasi ca si inainte de chiptuning(uneori poate fi mai mare, in functie de stilul de condus). In conditiile unei utilizari normale a autoturismului, consumul poate sa scada cu 0.3-0.5 litri la suta de km.

Dupa procesul de chiptuning ( Stage 1 ), este necesara upgradarea si a altor parti ale masinii, cum ar fi franele, suspensiile, evacuarea, etc…?
Nu. Upgradarea componentelor de mai sus pot oferi performante mai bune in trafic, dar nu este obligatoriu sa fie schimbate dupa un chiptuning, versiunea normala.

Daca masina mea nu apare in liste, inseamna ca nu se poate modifica?
Exista motoare care se pot modifica si nu apar in listele de pe site. Pentru a obtine informatii despre acestea, va rugam sa ne trimiteti un mesaj pe formularul de contact in care sa specificati marca, modelul, anul de fabricatie, cilindreea si puterea masinii dumneavoastra. Veti primi raspuns in cel mai scurt timp.

Care sunt avantajele chiptuning-ului pornind de la soft-ul original, citit de pe masina, fata de chiptuning-ul clasic?
Marele avantaj al remaparii OBD sau BDM este ca interventia se face profesionist direct asupra SOFT-ului original al motorului, neavand astfel loc o interventie HARD asupra ECU-lui, adica dezlipire, lipire. Interventia HARD poate avea urmari neplacute in timp, deoarece nu se stie cum vor rezista lipiturile dupa multe incalziri/raciri succesive. Spre exemplu, iarna temperatura poate varia de la –20 de grade in ECU(dimineata cand se porneste masina) pana la 50-60 de grade (cand motorul este incalzit si functioneaza in parametri normali).

Cu cat va creste puterea motorului?
Pentru motoarele turbo, benzina sau diesel, atat cresterea numarului de cai putere cat si a cuplului motor variaza intre 20 si 40%, in functie de modelul masinii. Pentru motoarele pe injectie normal aspirate, cresterea se situeaza intre 8 si 12%.

Cum se desfasoara si cat dureaza operatiunea de optimizare a soft-ului ECU?
1. Se citeste prin mufa OBD sau port-ul BDM, aflat in ECU, soft-ul original al motorului.
2. Se proceseaza softul de catre Another Dimension Technology. Activitatea de procesare a soft-ului dureaza pana la cateva ore sau a doua zi ( in functie de complexitatea lucrarii ).
3. Dupa optimizarea software, se programeaza ECU cu noul software.

Masina mea se afla in perioada de garantie. Tuning-ul este detectabil la reviziile tehnice efectuate la reprezentanta, pot pierde garantia?
Modificarea softului , in general, nu este detectabila in cazul unei diagnoze uzuale, dar este detectabila daca se doreste investigarea expres a acestui aspect.

Cum se intretin corect motoarele autovehiculelor Turbo Diesel?
Sfaturi pentru motoarele Turbo Diesel (TDI, Dti, CDTI, dCi, CDI, CRD, CRDi, etc… ), sau cele 3 reguli de aur-dupa cum ne mai place noua sa le denumim (valabil atat pentru motoare tunate cat si pentru cele stock):
1. Dupa pornirea motorului, daca acesta nu este la temperatura optima de functionare(de obicei 90 de grade Celsius), se vor evita acceleratiile puternice si e indicat sa se evite turarea motorului peste 2500 rpm, pana in momentul in care motorul va ajunge la temperatura optima. ATENTIE! Daca acul care indica temperatura apei ajunge la 90 grade Celsius, asta nu inseamna ca motorul e la temperatura optima de functionare. Pentru ca uleiul din motor, din cauza densitatii si vascozitatii, se incalzeste, evident, MAI GREU decat apa. Deci temperatura optima de functionare a motorului va fi atinsa dupa 5-10 minute din momentul in care apa a ajuns la 90 de grade. Respectand aceasta regula, veti prelungi viata injectoarelor, turbinei, motorului cu angrenajele sale.

2. In momentul in care doriti sa accelerati mai puternic, pentru a va strecura in traficul urban, sau pentru a face o depasire in afara localitatii, este indicat sa aveti peste 2200-2300 rpm. Daca motorul este subturat, prin accelerare puternica se va forta in axul turbinei, existand posibilitatea in timp a craparii acestui ax si rezultand in final o turbina deteriorata. Pentru a evita acest fapt, ori retrogradati in treapta inferioara, ori accelerati treptat pana la 2200-2300 rpm si abia acolo incepeti sa accelerati mai puternic. Respectand aceasta regula, veti prelungi viata turbinei.

3. Dupa un drum lung, cu depasiri multe, sau dupa deplasari in traficul urban, cu plecari/opriri, este indicat ca atunci cand ajungeti la destinatie, dupa ce ati oprit masina, sa scoateti din viteza si sa lasati motorul sa mearga la relanti 3-4 minute. Astfel, axul turbinei se va raci treptat, iar surplusul de ulei din turbina va curge in baia de ulei, evitandu-se astfel crearea in timp a depunerilor de funingine in turbina. De asemenea motorul si componentele lui se racesc treptat. Respectand aceasta regula, prelungiti viata turbinei in primul rand, de asemenea si viata motorului.

Pentru orice intrabare care nu si-a regasit raspunsul in randurile de mai sus, nu ezitati sa ne contactati.

× WhatsApp